Door de webpagina te gebruiken stemt u in met deze disclaimer.

Alle informatie op deze webpagina is bedoeld voor persoonlijk gebruik. Aan informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Wijzigingen en typefouten worden voorbehouden.
De informatie en aanbiedingen op deze website kunnen zonder voorafgaande waarschuwing of kennisgeving worden gewijzigd. Wij spannen ons in om deze webpagina zoveel mogelijk beschikbaar te stellen, maar wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen van (tijdelijke) niet-beschikbaarheid.

Stichting Adinda is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor schade of verlies ten gevolge van het gebruiken van deze website. Externe links op deze website staan vermeld als extra service voor de bezoeker. Stichting Adinda is echter niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de inhoud van deze pagina’s van derden, de privacybescherming op deze websites, voor de diensten die hierop aangeboden worden of voor schade of verlies veroorzaakt door het gebruiken van de externe links.

Het auteursrecht op deze website berust bij Stichting Adinda of bij derden die bij toestemming dit (beeld)materiaal beschikbaar hebben gesteld aan Stichting Adinda. Vermenigvuldiging in wat voor vorm dan ook is alleen toegestaan door voorafgaande toestemming door Stichting Adinda.
Stichting Adinda respecteert de rechten van derden. Mocht u van mening zijn dat uw rechten op enigerlei wijze geschaad worden, dan wordt u verzocht om contact op te nemen met de webmaster.
Stadhoudersring 45
2713GA Zoetermeer